هیپنوتیزم با چشم به چه صورت است و چه کاربردهایی دارد

هیپنوتیزم با چشم به حالت خلسه یا خواب مصنوعی گفته می شود این کار به وسیله تلقین، به شخص القا می شود. و شخص را از حالت هوشیاری به ناخودآگاه می برند، (ضمیر پنهان فرد القای تلقینات هیپنوتیزم کننده را می پذیرد) هیپنوتیزم کردن با چشم جز واقعیت های جهان امروز است. از جمله کاربردهای آن می توان در زمینه های درمانی و عمل های جراحی اشاره کرد. فواید درمانی و بهداشتی آن در کاهش اضطراب و درد به اثبات رسیده است. مرکز مشاوره پاسداران (شمال تهران) آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره ای و مدیریت اضطراب به هموطنان عزیز است .

هیپنوتیزم با چشم

چشمها قوی ترین نوع مغناطیس را دارا هستند. اصطلاح چشم های گیرا را شنیده اید این به این جهت است که چشم ها می تواند تاثیر زیادی روی افراد بگذارند. هیپنوتیزم را هر کسی می تواند با ممارست بیاموزد.  هیپنوتیزم افراد با چشم امری کاملا واقعی و کاربردی است و می توان افراد را با هیپنوتیزم وارد حالت خلسه کرد و تلقینات مورد نیاز را وارد ضمیر ناخودآگاه آنها کرد و یا موارد منفی را از ذهن فرد زدود.

هدف از هیپنوتیزم با چشم

هیپنوتیزم با چشم امری کاملا واقعی و کاربردی است و می توان افراد را با هیپنوتیزم تحت درمان قرار داد از هیپنوتیزم استفاده های مختلفی می توان کرد اما جنبه درمانی آن به کمک علم آمده است و در راه بهبود برخی امراض فرد به کار می رود. این عمل با هدف کمک به فرد جهت کم کردن درد، نجات از بحران عاطفی، بهبود امراض دردآور، کاهش درد ناشی از شکست ها و روابط عاطفی، بهبود احساسات و یا تسریع روند بهبود به یاری آمده است و کمک قابل ملاحظه ای به درمان برخی افسردگی ها می کند. فرد هیپنوتیزم کننده هادی فرد می شود. برای هیپنوتیزم با چشم فرد باید تلقین پذیر باشد. محققین مطرح روانشناسی معتقد هستند هیپنوتیزم با چشم می تواند تغییر اساسی در درک کلی فرد به وجود آورد. کاربردهای درمانی هیپنوتیزم فراوان است اما به تعدادی از آنها اشاره می شود

هیپنوتیزم با چشم

کاربردهای درمانی هیپنوتیزم با چشم

•  نشانه های زوال عقل را کاهش می دهد و بهبود می بخشد
  •  دردهای زایمان را می توان تقلیل داد
  •  در بیش فعالی به جای مصارف دارویی می توان از هیپنوتیزم استفاده کرد
  •  برطرف کردن و کاهش مشکلات پوستی و حساسیت های هیستریک
  •  کاهش علائم شیمی درمانی که در حین این عمل بیمار با آن درگیر است
  •  کاهش مشکلات مربوط به اضطراب و اعتماد به نفس

چند نکته درباره هیپنوتیزم با چشم

فرد باید هیپنوتیزم را باور داشته باشد تا هیپنوتیزم بر او اثر بگذارد. این که یک شخص در حالت هیپنوتیزم چه تجربه ای کسب می کند در هر شخص متفاوت است. کسی که دست به هیپنوتیزم می زند باید به مراحل آن کاملا مسلط باشد و پایانی را برای عمل خود در نظر بگیرد به این معنی که شخص که به مرحله خاصی رسید و تلقین را پذیرفت، با همان روال او را از هیپنوتیزم خارج کند. نباید هیپنوتیزم خللی در سلامت شخص ایجاد کند.